Doprava zdarma při objednávce nad 2000 Kč! - Zobrazit kolekce

Váš košík

Váš košík je prázdný

Nejčastější otázky

1. Jak dlouho trvá doručení?

Balíčky expedujeme každý pracovní den dopoledne. Doručení přes Zásilkovnu pak trvá 1–3
dny podle zvolené výdejní pobočky či dopravě domů.

2. Kolik stojí doprava?

Při nákupu nad 2000 Kč máte dopravu zdarma – protože si zasloužíte radost bez příplatků.
Doprava přes Zásilkovnu stojí 79 Kč při dopravě na výdejní místa a 99 Kč při dopravě
domů.

3. Kam mi objednávku pošlete?

Zásilku si můžete vyzvednout na jedné z tisíců výdejen Zásilkovny po celé České
republice – vyberete si tu, která vám nejvíc vyhovuje nebo si ji nechte doručit domů.

4. Jak je možné objednávku zaplatit?

Platba

Platit za objednávku můžete buď:

  • online bankovním převodem, klasickým bankovním převodem nebo kartou díky platební bráně Comgate nebo
  • až při převzetí objednávky na dobírku.

Online bankovní převod

Online bankovní převod je platba prostřednictvím internetového bankovnictví s okamžitým potvrzením úhrady.  Můžete využít platbu zrychleným bankovním převodem u České spořitelny, ČSOB, Komerční banky, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Poštovní spořitelny, mBank nebo Fio banky. 

Jak funguje online bankovní převod:

  1. Ze seznamu bank si jednoduše vyberete svou banku, kde máte účet.
  2. Po výběru banky máte možnost zaplatit za objednávku prostřednictvím QR kódu, nebo budete přesměrováni do internetového bankovnictví.
  3. Po kliknutí na „Zaplatit v internetovém bankovnictví“ jste přesměrováni do online bankovnictví vybrané banky. 
  4. Po přihlášení do online bankovnictví se vám zobrazí předvyplněný platební příkaz. V tomto příkazu se již nedá měnit částka, variabilní symbol ani banka příjemce.
  5. Po zaplacení dojde k přesměrování zpět do Teploo.cz.

Standardní bankovní převod

Klasický bankovní převod je způsob platby, při němž provedete platbu z prostředí svého internetového bankovnictví. Na rozdíl od online bankovního převodu se nezobrazí žádné předvyplněné údaje, vše se musí vyplnit ručně. Platbu si však můžete ulehčit pomocí QR kódu.

Proces platby

  1. Pokud nenajdete svou banku mezi online bankovními převody, můžete zvolit metodu ostatní banky.
  2. Poté se vám zobrazí platební údaje k platbě jako naše číslo účtu, částka a variabilní symbol.
  3. Přihlásíte se do svého internetového bankovnictví. Zde zadáte údaje, které zobrazila platební brána.
  4. V případě, že váš mobilná telefon podporuje čtení QR kódů, můžete zaplatit pomocí QR platby.
  5. Po zadání údajů k platbě nebo jejich načtení přes QR kód je možné platbu potvrdit.
  6. Po zaplacení dojde k přesměrování zpět do Teploo.cz

Platba kartou

Pro platbu kartou stačí zadat údaje za karty

Následně vám přijde ověření platby z vaší banky.  Po schválení platby ihned vidíte informaci o provedení platby.

Pro případné reklamace nebo dotazy k platbám přes platební bránu Comgate  je možné obrátit se přímo na společnost:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

5. Je možné zboží vrátit?

Ano, samozřejmě. Pokud vám plavky nesednou nebo si to rozmyslíte, máte 14 dní od
doručení na vrácení. Plavky musí být nenošené, neprané, s visačkami a v původním stavu (s hygienickou fólií).

Napište nám do 14 dnů od převzetí zboží na sijemekrasu@modetastyle.cz, že zboží vracíte. Do balíčku přiložte vyplněný Vratkový formulář. Pošlete balíček zpět na naši adresu (bez dobírky):

  • Modeta Style s.r.o.
  • Březinovy sady 441/2,
  • Jihlava 586 01

Jakmile zásilku přijmeme a zkontrolujeme, že je vše v pořádku, peníze vám pošleme zpět –
nejpozději do 14 dnů. Více informací najdete v sekci Vrácení a reklamace.


6. Jak mám postupovat při reklamaci?

Pokud se na zboží objeví vada, která nesouvisí s běžným opotřebením, můžete ho
reklamovat do 24 měsíců od zakoupení.

Napište nám na sijemekrasu@modetastyle.cz – připojte fotku vady a číslo objednávky, ať víme, že nám reklamované zboží přijde.

Reklamovanou věc je potřeba pečlivě zabalit a zaslat k posouzení na adresu:

  • Modeta Style s.r.o.
  • Březinovy sady 441/2,
  • Jihlava 586 01

Do balíčku prosíme vložte vyplněný Reklamační formulář.

Po doručení zboží vadu posoudíme a dáme vám vědět nejpozději do 30 dnů, jak
reklamace dopadla.

7. Nabízíte i dárkové poukazy?

Máme! Najdete je na našem eshopu jako produkt. 

8. Jste někdy ne sítích?

Anoo, sledujte nás na Instagramu, ať vám nic neunikne.